admin admin .

admin

سرد شدن پاها

یک گروه از محققان با انجام تحقیقی موفق شدند برای یکی از بحث انگیزترین توصیه‌های عامیانه، مبنایی علمی پیدا کنند. در عرف عامیانه در میان ملل مختلف این نظر کم و بیش رایج است که اگر بدن افراد و به ویژه پاها و انگشتان یخ کند، شخص دچار سرماخوردگی می‌شود. با وجود رواج این باور در میان فرهنگ‌هایی


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۷:۴۰ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

موقع سرگیجه چی بخوریم ،

موقع سرگیجه چی بخوریم ، سرگیجه یک حالتی است که بسیاری از ما در زندگی خود آن را تجربه می کنیم. ممکن است دلایل سرگیجه در افراد مختلف با دیگران متفاوت باشد. این حالت در بسیاری از مواقع به صورت شدید و ناگهانی رخ می دهد. تعداد زیادی از افراد در زمان سرگیجه دچار ترس می شوند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۶:۱۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

چرا مژه هایمان می ریزد؟

مژه ها هم مانند موهای سر، چرخه ی طبیعی رشد دارند. در این چرخه مژه ها می ریزند و دوباره رشد می کنند. اگر سرعت ریزش مژه های شما بیشتر از سرعت رشد آن ها باشد، احتمالا دچار ریزش مژه هستید. دلایل متعددی می توانند عامل ریزش مژه های شما باشند. تشخیص علت اصلی ریزش مژه بسیار اهمیت دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۲:۵۹ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

آرایشگاه عروس

انواع آرایش عروس که هر عروسی باید قبل از رزرو یک آرایشگر بداند از شینیون گرفته تا هایلایت ، همه مواردی است که باید در مورد انواع آرایش عروس بدانید. پس از نهایی کردن لباس های عروسی ، وظیفه مهم بعدی شما رزرو یک آرایشگر است – کسی که باعث می شود در این روز بزرگ شما مانند یک عروس میلیون دلاری ظاهر شوید (و احساس زیبایی و جذابیت کنید).

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۲:۱۲ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

جراحی بینی آری یا نه؟

حتما تا امروز در میان اعضای خانواده یا دوستان خود افرادی را دیده اید که برای افزایش زیبایی ظاهر یا ایجاد تغییر، دست به دامن جراحان پلاستیک می شوند و به این ترتیب با ایجاد تغییر در سایز یا شکل بینی شان تصمیم می گیرند زندگی جدید و متفاوتی را تجربه کنند.جراحی بینی یکی از رایج ترین و شایع ترین جراحی های پلاستیک و زیبایی


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۷:۳۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

قیمت لوله و اتصالات فلزی

لوله و اتصالات نقش مهمی در صنایع مختلف به خصوص ساخت و ساز ایفا می کنند. به همین علت به عنوان یک اصل پایه در پروژه های ساختمانی و صنعتی به کار می روند. کاربردهای فراوان لوله و اتصالات باعث شده


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۱:۱۹ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

بعد میکرونیلدینگ پوست چی لازمه ؟

میکرونیدلینگ یکی از بهترین روش های جوانسازی پوست می باشد اما قبل از انجام آن باید به نکات مهمی توجه کنید و همچنین مراقبت های بعد از میکرونیدلینگ را بدانید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۲:۱۱ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

شنوایی سنجی در شیراز

شنوایی سنجی در شیراز ، به شما عزیزان کمک می کند تا مشکلات شنوایی خود را رفع کنید. شنیدن، نقش بسیار فراوانی در زندگی روزمره، روابط شخصی، اجتماعی و ... دارد. در واقع شنیدن بخش عمده ای از فرآیند یادگیری و


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۰:۴۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

دلیل رشد موی خیلی بلند در بدن چیست؟

در بین موهای زائد بدن گاهی اوقات موهایی ظاهر می شوند که از موهای دیگر بلندتر هستند که دلیل آن می تواند عوامل ژنتیکی و هورمونی باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۳۳:۲۷ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

فیزیوتراپی در شهرک گلستان

 فیزیوتراپی که به آن فیزیک درمانی هم گفته می شود یکی از شاخه های پزشکی وتوانبخشی می باشد. همچنین روشی مفید در درمان بیماری ها، اختلالات سیستم اسکلتی و عضلانی است. فیزیوتراپی مشکلات ناشی از بیماری های مغز و اعصاب را نیز درمان می کند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۳۳:۵۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)