admin admin .

admin

ویژگی‌های لوله استیل 304 مانیسمان

- لوله استیل 304 بدون درز گزینه مناسبی برای استفاده در محیط های کلریدی، دریایی و ساحلی نیست. بهتر است در این مناطق از لوله استیل گرید 316 استفاده شود.

- برای سخت شدن لوله استیل 304 مانیسمان از عملیات حرارتی استفاده نمی‌کنند. بلکه برای بهبود استحکام این نوع لوله از فرایند کارسرد استفاده می‌شود.

- لوله استیل 304 به دلیل بهره‌مندی از آلیاژ استیل 304 از قابلیت جوشکاری بسیار بالایی برخوردار است.

خرید لوله استیل 304 و انواع مقاطع و اتصالات استیل از استیل تمدن صدری

استیل تمدن صدری در راستای ارائه برترین خدمات استیل، از سال 1383 کادری مجرب از میان زبده‌ترین مهندسان این حوزه را به کار گرفته و در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را به شما هموطنان گرامی ارائه نماید. تا امروز با بیش از یک دهه فعالیت تخصصی در این حوزه توانسته به عنوان یکی از بهترین عرضه کنندگان استیل، خدمت کوچکی را در توسعه و آبادانی کشور داشته باشد.
ابعاد لوله استیل اینچی 304
لوله استیل اینچی 304 با قطرهای متفاوتی تولید می شود. از آن جمله می توان قطر 51، 38، 25، 16 ، 73 و 102 را نام برد. لوله های با قطر 51 مقاومت بالایی دارند. به همین علت برای ساخت دسته و پایه نرده استیل در دکوراسیون ساختمان از آن استفاده می کنند.
لوله استیل اینچی 304 با قطر 38 برای ساخت پایه و دستگیره نرده استیل راه پله، پنجره، استخر و ... به کار می روند. از لوله های با قطر 25 و 16 برای ساخت میله های افقی در نرده استیل راه پله و پنجره استفاده می کنند.

قیمت لوله استیل اینچی 304
با توجه به تحریم‌های موجود علیه کشور ما و بی ثباتی در قیمت ارز و همچنین فاکتورهای مختلفی مانند سایز، ضخامت، کیفیت، برند، نوسانات نرخ ارز، قطر لوله قیمت لوله استیل اینچی 304 ثابت نیست.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ فروردین ۱۴۰۳ساعت: ۰۴:۰۷:۱۹ توسط:admin موضوع: نظرات (0)