admin admin .

admin

گیاه پتوس

یکی از گیاهان آپارتمانی بسیار زیبا و مقاوم گیاه پتوس است که در صورت مراقبت خوب رشد خوبی داشته و برگ‌های آن به صورت آبشاری می‌تواند محیط اطراف شما را کاملا زیبا و با نشاط کند. در این مقاله روش‌های مراقبت و قلمه زنی این گیاه را به طور کامل بررسی کردیم تا از آفت و قارچ گیاهی در امان باشند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۸:۱۰ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

فروش دمنوش میوه ای

برای تهیه دمنوش میوه ای از انواع میوه های خشک به صورت خالص استفاده می کنند که دارای عطر و طعم خوبی هستند. این دمنوش را می توان به صورت سرد یا گرم، ترش یا شیرین، قرمز یا زرد و … میل کرد. دمنوش میوه ای جایگزین بسیار سالمی برای نوشابه می باشد. 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۶:۰۰ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

تغذیه رفلاکس معده

رفلاکس اسید معده هنگامی اتفاق می افتد که محتویات معده به داخل مری منتقل شود. این عارضه بازگشت اسید یا ریفلاکس معده‌ای – مروی نیز نامیده می شود. اگر بیش از دو بار در هفته علائمی از ریفلاکس اسید معده داشته باشید، ممکن است به بیماری برگشت اسید معده یا GERD مبتلا شده باشید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۰:۲۲ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

موقع سرگیجه چی بخوریم

 سرگیجه یک حالتی است که بسیاری از ما در زندگی خود آن را تجربه می کنیم. ممکن است دلایل سرگیجه در افراد مختلف با دیگران متفاوت باشد. این حالت در بسیاری از مواقع به صورت شدید و ناگهانی رخ می دهد. تعداد زیادی از افراد در زمان سرگیجه دچار ترس می شوند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۴:۴۱ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

درمان سریع تب خال

یک متخصص و مو اظهار کرد: ویروس تب خال در داخل اعصاب پنهان می‌ماند و هر گونه استرس یا آسیبی به نظیر آفتاب سوختگی یا سرمازدگی باعث فعال شدن این ویروس و ایجاد تب خال می‌شود. دکتر ربابه عابدینی درباره زمینه ایجاد تب خال گفت: تب خال یک زمینه شناخته شده ویروسی دارد و به خصوصیات


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۸:۳۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

کمپ ترک اعتیاد در تهران

آیا می دانید خدمات کمپ ترک اعتیاد آگاهی شامل چه مواردی است؟ خدمات کمپ اعتیاد با هدف درمان بیماران مبتلا به اعتیاد انجام می شود که شامل فعالیت های حرفه ای تیم مجرب کمپ اعتیاد است. برخی از خدمات مرکز درمانی، شامل برگزاری جلسات مشاوره، سم زدایی، روانکاوی و جلسات ورزشی می باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۴:۵۲ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

خارش بدن

خارش بدن از جمله مشکلاتی است که تقریباً همه ما را درگیر خود می‌کند. این وضعیت که بسیار آزاردهنده است، ممکن است برای مدتها به طول بیانجامد. خاراندن پوست به طور مکرر ممکن است سبب خشکی پوست شود یا روی پوست زخم ایجاد کند که بسیار ناخوشایند است.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۶:۳۰ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

تعریف علمی روف گاردن

روف گاردن در لغت به معنی ایجاد فضای سبز و مکانی جهت رشد گیاهان در روی بام ساختمان ( فلت یا شیب دارد ) اطلاق می گردد. در واقع تبدیل نمودن فضای بلا استفاده و خاکستری بام با فضای سبز و قابل رشد برای گیاهان را روف گاردن یا بام سبز می گویند .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۳:۳۹ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

چگونه تندی غذا را بگیریم

برای رفع تندی غذا چکار باید کرد؟ روشهای بسیار زیادی برای رفع تندی غذا با استفاده از برخی مواد غذایی وجود دارد که راهی برای گرفتن تندی فلفل در غذا است. اگر غذای تان تند شده است و نمی دانید که چگونه تندی غذا را بگیریم با این بخش همراه ما باشید. تندی مزه نیست و


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۵:۵۰ توسط:admin موضوع: نظرات (0)