admin admin .

admin

قیمت لوله و اتصالات فلزی

 تا هر روز بر تنوع این محصولات افزوده شود.
لوله چیست؟
یک قطعه استوانه ای شکل و توخالی است که با استفاده از آن می توان سیالات مختلف مانند مایعات و گازها را انتقال داد. در اغلب موارد لوله ها گرد هستند اما بعضی از لوله های فولادی را به صورت قالب های شش ضلعی و یا مربع شکل می سازند.
در صنعت، لوله ها از جنس های مختلفی مانند آهن، پلاستیک، فولاد، سرب، آلومینیوم، سفال، سیمان و پلیمر ساخته می شوند. انواع لوله هایی که در صنعت به کار می روند.
کاربرد انواع لوله ها
لوله چدنی
از این لوله ها برای انتقال آب و فاضلاب با فشار پایین استفاده می کنند.
لوله های سربی
از این نوع لوله ها بیشتر در سیستم های فاضلاب، هواکش ها، تولید یا بازیافت مواد شیمیایی و … استفاده می شوند.

لوله
لوله های سیمانی
در سیستم آب و فاضلاب از این لوله ها استفاده می شود.

لوله
لوله های سفالی
معمولا از این لوله ها در مجاری فاضلاب که در زیر زمین هستند، استفاده می شود.
لوله های فولادی
لوله های فولادی : از این لوله ها در تهیه مطبوع، تاسیسات حرارت مرکزی، انتقال نفت و روغن با فشار پایین استفاده می شود. لوله های فولادی گالوانیزه هم برای آبرسانی ساختمان ها به کار می روند. به طور کلی جنس این لوله ها از ST37، ST33 و ASTM A53 است.

لوله
لوله های مسی
می توان در سیستم های لوله کشی آب و فاضلاب، سوخت رسانی و روغن موتور، دستگاه های تهویه و … از لوله های مسی استفاده کرد. این لوله ها قیمت بالایی دارند. به همین علت کمتر در لوله کشی آب و فاضلاب به کار می روند. لوله های مسی به خوبی می توانند حرارت را در مبدل های حرارتی انتقال دهند. این عامل باعث شده تا در موارد مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند.

لوله
لوله های پلاستیکی
با استفاده از این لوله ها می توان آب، فاضلاب، مواد شیمیایی و گاز (با فشار کم) را منتقل نمود. مزایای بالای این لوله ها باعث می شوند تا در موارد مختلف به کار روند. از جمله این مزایا می توان به قیمت پایین، مقاومت در برابر خوردگی، وزن کم، جابه جایی آسان، تعمیر آسان و … اشاره کرد.


لوله های آلومینیومی
این لوله ها در موتور هواپیما، واحدهای صنایع شیمیایی، محیط کارخانه و … کاربرد دارد. وزن سبک این لوله ها باعث شده تا برای سوخت رسانی و انتقال روغن در موتور هواپیما به کار می رود.
اتصالات
به عنوان رابط بین لوله ها عمل می کنند و با هدف ایجاد انشعاب، افزایش یا کاهش اندازه لوله ها، تقسیم بندی و تغییر جریان سیال به کار می روند. جنس اتصالات از لاستیک، فولاد، مس، پلاستیک و … می باشد.

اتصالات فلزی
این نوع از اتصالات در صنایع مختلف مانند نفت، گاز، تاسیسات ساختمان و … به کار می روند. با توجه به فشار کاری سیستم، نوع لوله و شیرآلات از انواع اتصالات استفاده می کنند. از مهم ترین اتصالات فلزی می توان به اتصالات مانیسمان، سیاه درزدار، دنده ای گالوانیزه، دنده ای سیاه، فشار قوی دنده ای و ساکت ولد اشاره کرد.
قیمت لوله و اتصالات
عوامل مختلفی مانند نوسانات نرخ ارز و دلار، قیمت آهن و فولاد، قیمت مواد اولیه، تورم جهانی، هزینه حمل و نقل، میزان عرضه و تقاضا، قیمت ضایعات آهن و … بر قیمت لوله و اتصالات تاثیرگذار هستند. برای اطلاع از قیمت لوله و اتصالات فلزی با ما تماس بگیرید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۱:۱۹ توسط:admin موضوع: نظرات (0)