admin admin .

admin

فرآورده های گوناگون سولوسو

بخش عمده ای از ساختار آنها از ترکیبات آروماتیک تشکیل شده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید نوع سولوسو را بر اساس تعداد کربن های به کار رفته در ساختار آن تعیین می کنند. برای بررسی ساختار این ماده باید بگوییم که عمدتا متشکل از نه، ده و یا تعداد بیشتری کربن است.

برای اطلاع از قیمت فروش سولوسو با کارشناسان بخش فروش تماس بگیرید.

سولوسو به طور کلی دارای ساختاری مایع و ظاهری بی رنگ و بسیار شفاف است و از نقطه جوش نسبتا بالایی برخوردار است. در خصوص انحلال پذیری این حلال باید به این نکته اشاره کنیم که اگرچه این ماده قابلیت حل شدن در آب را ندارد، اما در ترکیبات آلی به خوبی حل می شود و از این نظر می توان گفت که از خاصیت انحلال پذیری بالایی برخوردار است.
سولوسو در گریدهای مختلفی تولید و در بازار مواد شیمیایی عرضه می شود. از این رو این ماده دارای فرآورده های گوناگونی است که در این قسمت به سه فرآورده اصلی آن اشاره می کنیم. این فرآورده ها عبارتند از سولوسو ۱۰۰، سولوسو ۱۵۰ و سولوسو ۲۰۰.

۱- سولوسو ۱۰۰
سولوسو ۱۰۰ با گرید صد یکی از فرآورده های این ماده و حلالی آروماتیک به حساب می آید که از دارای ساختاری مایع، بی رنگ و شفاف و بویی شیرین برخوردار است. درصد ترکیبات آروماتیک موجود در این حلال، بیشتر از ۹۹ درصد است. نقطه جوش این گرید از این حلال صد و شصت و پنج درجه سانتیگراد است، در دمای چهل الی چهل و پنج درجه سانتیگراد تبخیر می شود و نقطه اشتعال آن پنجاه درجه سانتیگراد است.
۲- سولوسو ۱۵۰
سولوسو ۱۵۰ با گرید صد و پنجاه، حلالی معطر از خانواده هیدروکربن ها به حساب می آید که از ساختاری مایع، بی رنگ و شفاف برخوردار است. درصد ترکیبات آروماتیک موجود در این حلال، بیش از ۹۹ درصد است. نقطه جوش این حلال صد و هشتاد درجه سانتیگراد است، در دمای صد و بیست درجه سانتیگراد تبخیر می شود و نقطه اشتعال آن نیز شصت و پنج درجه سانتیگراد است.
۳- سولوسو ۲۰۰
سولوسو ۲۰۰ یا گرید دویست یکی از فرآورده های مهم سولوسو و حلالی آروماتیک به حساب می آید که دارای ساختاری مایع و رنگی متمایل به زرد است. درصد ترکیبات آروماتیک موجود در این حلال، بیشتر از ۹۹ درصد است. این حلال در آب حل نمی شود اما از قابلیت انحلال پذیری در حلال های آروماتیک برخوردار است. نقطه جوش این گرید از حلال دویست و سی و هفت درجه سانتیگراد است و نقطه اشتعال آن نیز صد و پنج درجه سانتیگراد است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۲۴:۰۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)